- Základní informace o akci
V roce 2016 proběhne 2. ročník Burzy práce a vzdělání v Šumperku.
- Termín konání 13. 10. 2016,
- Místo konání – Dům kultury, Fialova 3, Šumperk
Tyto propozice se vztahují pouze na akci konanou v Šumperku (dále jen „burza“).
Více informací o všech Burzách práce a vzdělání v Olomouckém kraji 2016, o cílové skupině vystavovatelů i návštěvníků atd. získáte na http://portal.mpsv.cz/upcr/kp/olk/burzy_prace.
- Pořadatelství
Nositeli myšlenky Burz práce a vzdělání v Olomouckém kraji a pořadateli jsou
- Svaz průmyslu a dopravy České republiky,
- Okresní hospodářská komora Šumperk,
- Úřad práce České republiky – krajská pobočka v Olomouci
- Úřad práce České republiky – krajská pobočka v Olomouci, kontaktní pracoviště Šumperk
- Závazky vystavovatelů
Pořadatelé jsou zavázáni respektovat všeobecné výstavní podmínky Domu kultury Šumperk, s.r.o., a tuto povinnost přenést i na všechny vystavovatele.
Zasláním přihlášky na burzu a zaplacením účastnického poplatku vystavovatelé potvrzují svůj souhlas s podmínkami uvedenými v tomto dokumentu a zavazují se je dodržovat.
- Termín a místo konání; slavnostní zahájení
13. 10. 2016 od 9:00 do 17:00 hod, Dům kultury Šumperk, Fialova 3. Veřejné slavnostní zahájení burzy za účasti vystavovatelů, hostů, těch, kdo akci poskytli svou záštitu a představitelů veřejného života se uskuteční v 9:00 hod.
- Účastnický poplatek a přidělení výstavní plochy
- Účastnický poplatek za Burzu práce a vzdělání Šumperk 2016 je třeba uhradit do 31.7.2016. Okresní hospodářské komoře Šumperk na účet číslo 1252824/0300 jako variabilní symbol použijte IČ vystavovatele. Výše účastnického poplatku je 3 630 Kč.
- Bez uhrazení účastnického poplatku je přihláška neplatná.
- Účastnický poplatek pokryje mj. nájem, přípravu prostor, sítě (elektrická přípojka), stoly, židle, ubrusy a další náležitosti nutné k zajištění burzy. Z poplatků bude dále hrazena propagace akce – např. plakáty a letáky a základní občerstvení pro vystavovatele, které zajistí pořadatelé.
- Základní velikost výstavní plochy je cca 3 x 3 m na vystavovatele. Velikost plochy se bude odvíjet od konečného počtu vystavovatelů. Pokud vystavovatel žádá větší výstavní plochu (pro prezentaci velmi velkých nebo interaktivních exponátů), projedná tento požadavek předem s pořadateli, kteří mu podle možností vyhoví (kontakt: Richard Koubek, tel. 733 643 511, 225 279 866, e-mail rkoubek@spcr.cz).
- Plochu jednotlivým vystavovatelům přidělí pořadatelé v souladu se smyslem a filozofií burzy (uspořádání firem podle odvětví, expozice škol poblíž expozic spolupracujících firem). Na místě konání burzy bude k dispozici orientační plán prostor s vyznačeným umístěním jednotlivých expozic.
- Jestliže vystavovatel zruší svou účast na burze a uhradil účastnický poplatek, tento poplatek se nevrací a zůstává pořadatelům pro přípravu burzy.
- Vybavení přidělené výstavní plochy
Pro přípravu výstavního stánku budou mít vystavovatelé k dispozici stoly a židle. Rovněž si mohou dovést vlastní firemní stánek využívaný k prezentačním účelům. Vystavovatelé budou s předstihem dotazováni na počet požadovaných stolů a židlí, případně na rozměry vlastních firemních stánků a požadované zajištění elektrického zdroje.
(Kontakt: Richard Koubek, tel. 733 643 511, 225 279 866, e-mail rkoubek@spcr.cz).
- Exponáty k oživení burzy
Vzhledem k cílové skupině burzy, k níž patří i žáci základních a středních škol, uvítáme náměty vystavovatelů k oživení burzy. Pokud kdokoliv z vystavovatelů potřebuje pro své interaktivní nebo velmi velké exponáty větší výstavní plochu, než je plocha určená pro 1 vystavovatele podle bodu 5, může se s tímto požadavkem obrátit na pořadatele (kontakt: Richard Koubek, tel. 733 643 511, 225 279 866, e-mail rkoubek@spcr.cz).
- Doprovodný program
Předběžný doprovodný program burzy je plánován takto:
- Kulatý stůl pro vystavující zaměstnavatele a zástupce základních škol (ředitelé, výchovní poradci) k situaci na trhu práce, volbě povolání s především k rozvoji vzájemné spolupráce (předpokládá se od 13 h.). Akce není určena pro veřejnost.
- Poradenství Úřadu práce ČR, krajské pobočky v Olomouci, kontaktního pracoviště Šumperk (volná místa, další studium v dospělosti, rekvalifikace, jak efektivně hledat zaměstnání apod.); Koná se průběžně po celou dobu konání burzy ve stánku Úřadu práce ČR.
- Hyde park pro firmy: vystavující firmy krátce prezentují své aktivity, nabídky spolupráce a personální potřeby (předpokládá se od 11 a od 15 hod.).
Pořadatelé doporučují vystavovatelům obsadit stánek více osobami a vytvořit si tak možnost zúčastnit se doprovodného programu.
- Harmonogram burzy (13. 10. 2016)
- 7:30 – 8:45 Příprava expozic
- 9:00 Otevření burzy, slavnostní zahájení
- 9:00 – 17:00 Vlastní burza a doprovodný program
- 17:00 – 18:30 Likvidace expozic, odvoz exponátů
- Služby pro vystavovatele
- Základní občerstvení pro vystavovatele (voda, káva, drobné občerstvení) zajistí pořadatelé.
- Kontakty na pořadatele
Ing. Alice Urbášková, ředitelka
Okresní hospodářská komora Šumperk
e-mail: :urbaskova@ohk-sumperk.cz
Tel: 583 280 071 | GSM: 724 055 097
Mgr. Richard Koubek, regionální manažer
Svaz průmyslu a dopravy České republiky
e-mail: rkoubek@spcr.cz
Tel: 225 279 866 | GSM: 733 643 511
Ing. Ivo Bartl, ředitel KoP Šumperk
Úřad práce ČR, krajská pobočka v Olomouci,
kontaktní pracoviště Šumperk
e-mail: ivo.bartl@su.mpsv.cz
mobil: 950 164 300