-
Základní informace o akci
V roce 2017 proběhne 3. ročník Burzy práce a vzdělání v Šumperku.
Termín konání: čtvrtek 5. 10. 2017 od 9:00 do 17:00 hod
Místo konání: Dům kultury, Fialova 3, 787 01 Šumperk
Tyto propozice se vztahují pouze na akci konanou v Šumperku (dále jen „burza“).
Více informací o všech Burzách práce a vzdělání v Olomouckém kraji 2017, o cílové skupině vystavovatelů i návštěvníků atd. získáte na: http://portal.mpsv.cz/upcr/kp/olk/burzy_prace.
-
Pořadatelé
Nositeli myšlenky Burz práce a vzdělání v Olomouckém kraji a pořadateli jsou:
- Svaz průmyslu a dopravy České republiky,
- Okresní hospodářská komora Šumperk,
- Úřad práce České republiky – krajská pobočka v Olomouci
- Úřad práce České republiky – krajská pobočka v Olomouci, kontaktní pracoviště Šumperk
-
Závazky vystavovatelů
Pořadatelé jsou zavázáni respektovat všeobecné výstavní podmínky Domu kultury Šumperk, s.r.o., a tuto povinnost přenést i na všechny vystavovatele.
Zasláním přihlášky na burzu a zaplacením účastnického poplatku vystavovatelé potvrzují svůj souhlas s podmínkami uvedenými v tomto dokumentu a zavazují se je dodržovat.
-
Slavnostní zahájení
Veřejné slavnostní zahájení burzy za účasti vystavovatelů, hostů, těch, kdo akci poskytli svou záštitu a představitelů veřejného života se uskuteční v 9:00 hod.
-
Účastnický poplatek a přidělení výstavní plochy
Účastnický poplatek za Burzu práce a vzdělání Šumperk 2017 je třeba uhradit do 28.7.2017. Okresní hospodářské komoře Šumperk na účet číslo 1252824/0300 jako variabilní symbol použijte IČ vystavovatele. Výše účastnického poplatku je 6 050 Kč vč. DPH.
Bez uhrazení účastnického poplatku je přihláška neplatná!
Účastnický poplatek pokryje mj. nájem, přípravu prostor, sítě (elektrická přípojka), stoly, židle, ubrusy a další náležitosti nutné k zajištění burzy. Z poplatků bude dále hrazena propagace akce – např. plakáty a letáky a občerstvení pro vystavovatele, které zajistí pořadatelé.
Základní velikost výstavní plochy je cca 3 x 2 m na vystavovatele. Velikost plochy se bude odvíjet od konečného počtu vystavovatelů. Pokud vystavovatel žádá větší výstavní plochu (pro prezentaci velmi velkých nebo interaktivních exponátů), projedná tento požadavek předem s pořadateli, kteří mu podle možností vyhoví (kontakt: Richard Koubek, tel. 733 643 511, 225 279 866, e-mail rkoubek@spcr.cz).
Plochu jednotlivým vystavovatelům přidělí pořadatelé v souladu se smyslem a filozofií burzy (uspořádání firem podle odvětví, expozice škol poblíž expozic spolupracujících firem). Na místě konání burzy bude k dispozici orientační plán prostor s vyznačeným umístěním jednotlivých expozic.
Jestliže vystavovatel zruší svou účast na burze a uhradil účastnický poplatek, tento poplatek se nevrací a zůstává pořadatelům pro přípravu burzy.
-
Vybavení přidělené výstavní plochy
Pro přípravu výstavního stánku budou mít vystavovatelé k dispozici stoly a židle. Rovněž si mohou dovést vlastní firemní stánek využívaný k prezentačním účelům. Vystavovatelé budou s předstihem dotazováni na počet požadovaných stolů a židlí, případně na rozměry vlastních firemních stánků a požadované zajištění elektrického zdroje.
(Kontakt: Richard Koubek, tel. 733 643 511, 225 279 866, e-mail rkoubek@spcr.cz).
-
Exponáty k oživení burzy
Vzhledem k cílové skupině burzy, k níž patří i žáci základních a středních škol, uvítáme náměty vystavovatelů k oživení burzy. Pokud kdokoliv z vystavovatelů potřebuje pro své interaktivní nebo velmi velké exponáty větší výstavní plochu, než je plocha určená pro 1 vystavovatele podle bodu 5, může se s tímto požadavkem obrátit na pořadatele.
-
Příprava expozic (stánků)
Organizátoři vystavovatelům připraví výstavní stánek dle požadavků (je potřeba sdělit počet stolů, židlí, požadavek na větší prostory v případě větších exponátů apod.)
Pro každého vystavovatele je dán základní prostor cca 3×2 metry.
Dovoz a příprava exponátů je možná:
- den předem 4.10. v době od 14:00 do 17:00 (možno domluvit pozdější příjezd)
- den konání 5.10. v době 7:00 do 8:45
-
Odinstalování expozic
Odinstalování a odvoz exponátů je možný:
- V den konání 5.10. od 17:00 do 18:30 hod
-
Doprovodný program
Předběžný doprovodný program burzy je plánován takto:
- Poradenství Úřadu práce ČR, krajské pobočky v Olomouci, kontaktního pracoviště Šumperk (volná místa, další studium v dospělosti, rekvalifikace, jak efektivně hledat zaměstnání apod.); Koná se průběžně po celou dobu konání burzy ve stánku Úřadu práce ČR.
- Soutěž pro žáky a studenty na stáncích vystavovatelů – zaměstnavatelů (Soutěž spočívá v absolvování připravených úkolů na stáncích vystavovatelů, které si soutěžící nechají potvrdit na soutěžní lístky. Tyto soutěžní lístky budou průběžně losovány za přítomnosti zaměstnavatelů, kteří soutěžící odmění věnovanými cenami).
- Slosování návštěvních kartiček o PlayStation 4 pro žáky 8. a 9. tříd ZŠ
-
Harmonogram burzy v den konání
- 7:00 – 8:45 Příprava stánků
- 9:00 Otevření burzy
- 9:15 Slavnostní zahájení Burzy práce a vzdělání Šumperk
- 13:00 – 14:30 G- Klub – Kulatý stůl
- 15:30 Ukončení sběru návštěvních kartiček
- 16:00 Slosování návštěvních kartiček
- 17:00 Ukončení Burzy práce a vzdělání Šumperk
- 17:00 – 18:00 Likvidace expozic, odvoz exponátů
-
Služby pro vystavovatele
- V ceně poplatku jsou zahrnuty obědy pro vystavovatele dle sdělených požadavků. Drobné občerstvení bude zajištěno po celý den. V případě většího počtu lidí na stánku, prosíme, informujte organizátora: eva.kubisova@ohk-sumperk.cz
- Vystavovatelé budou mít k dispozici šatnu.
-
Kontakty na pořadatele
Okresní hospodářská komora Šumperk
Ing. Martina Slončíková, vedoucí kanceláře
e-mail: sloncikova@ohk-sumperk.cz, Tel: 606 736 781
Svaz průmyslu a dopravy České republiky
Mgr. Richard Koubek, regionální manažer
e-mail: rkoubek@spcr.cz, Tel: 733 643 511
Úřad práce ČR, krajská pobočka v Olomouci,KP Šumperk
Ing. Ivo Bartl, ředitel KoP Šumperk
e-mail: ivo.bartl@su.mpsv.cz, Tel: 950 164 300